FIRMA FESTER

Julefrokost, jubilæums eller oktober fest? HimmelstrupEvent kan hjælpe jer med enhver type fest. Vi planlægger, koordinerer og afvikler hele jeres samlede firmafest – fra idé og planlægning til gennemførsel og oprydning.

FIRMA & PERSONALEFESTER.

En firmafest bør være en helt særlig oplevelse for medarbejderne, og HimmelstrupEvent hele vejen for at skabe dén oplevelse, som giver jer værdi og lever op til medarbejdernes forventninger.

HimmelstrupEvent gør det let for jer!
Vi planlægger, koordinerer og afvikler hele jeres samlede firmafest fra start til slut, og sørger for at firmaets festudvalg kan nyde festen på lige fod med alle de andre gæster.

Om I skal holde julefrokost, jubilæumsfest eller oktober temafest – ja så har vi erfaringen, idéerne og know how til at skabe en festlig oplevelse, som vil give jer gode minder lang tid efter bandet har spillet den sidste sang.

Vi er jeres forlængede arm og tovholdere på hele festen lige gyldigt om I holder festen hos jer selv eller ude af huset. Vi sørger for, at der er styr på alle detaljer, samt en rød tråd i arrangementet – hvad enten det er en mindre eller større fest.

Vi kan arrangere en gennemført temafest f.eks. oktoberfest, afterski fest, campingfest mm. hvor der er fokus på en sjov og anderledes fest eller vi kan arrangere en eksklusiv galla middag, hvor det eksklusive udtryk er i højsædet – alt er muligt.

Vi har arrangeret firmafester fra 48 – 900 gæster – og intet er for småt eller for stort for os – så længe vi synes, der er tale om en spændende opgave.

Så slap bare af, nyd jeres fest – og lad HimmelstrupEvent klare det hårde (og sjove) arbejde.

 

 

  • Vi afholder festen hos jer selv
  • Vi finder et eksternt fest sted til jer
  • Lave invitationer
  • Dekoration af festlokalet
  • Alt personale – tjenere/bartendere
  • Lækker mad & drikke
  • Drikkevarer – Drinksbar
  • Underholdningsindslag under middagen
  • Musik til under middag og til dans
  • Optage video og lave en gense festen film
  • Oprydning

 

 

 

Vi vil fra SPORTIGAN udsende den allerstørste tak for jeres Himmelstrup & Co afvikling af vor 20 års jubilæumsfest. Det har været helt uovertruffent professionelt at samarbejde med jer – havde alle vore samarbejdspartner blot tilnærmelsesvis haft samme drive – så var vi mange bekymringer kvit i vor professionelle dagligdag.

Knud Erik Andersen
Direktør Sportigan Kædekontor

 

HimmelstrupEvent har de seneste 3 år arrangeret vores større komplette fester for DK’s største citycenter Bruun’s Galleri og de ansatte i centrets butikker. I en travl hverdag har vi haft brug for et full service eventbureau, som kunne stå for at arrangere den komplette fest for os med det mål at få en stor fest oplevelse for de mange butiksansatte i centret. 

Samarbejdet med HimmelstrupEvent har været eksemplarisk og har levet til fulde op til vores forventninger og krav. Vi har lært dem at kende som et yderst kompetent eventbureau med store kreative kompetencer og fingeren på pulsen. Og så er de også nogle sjove mennesker at være sammen med. 

Pernille Lyager Laursen – Marketing Coordinator, Bruun’s Galleri

 

Samarbejdet med Himmelstrup & Co ApS i forbindelse med vores event “Must Win Battles Copenhagen 2011″ har været eksemplarisk og levede til fulde op til vores forventinger og krav.

Mogens Them Nielsen
Director People & Organisation Pon Power Scandinavia

Det ser godt nok spændende ud!

Kontakt os nu