EN UNIK JUBILÆUMSFEST MED JER I CENTRUM

HimmelstrupEvent gør jeres jubilæumsfest til en unik oplevelse, som skaber varige minder. Vi samler jeres fortid, nutid og fremtid i en festlig fejring af jer og skræddersyr festen med en rød tråd igennem alt – fra dekoration og design til mad, musik og underholdning. Jeres fest skal sætte jer og jeres historie i centrum.

Vi kan stå for den komplette jubilæumsfest, hvor vi finder det helt rette sted at holde fest, eller vi kan hjælpe jer med blot dele af festen f.eks. dekoration, musik og underholdning, hvis I allerede har booket et feststed. Vi kan også omdanne jeres egen virksomhed til en fantastisk ramme for jubilæet.

Vi projektleder alt og sikrer at der er styr på alle detaljer – og vi er med til det sidste glas er vasket op.
I kan derfor nyde jeres fest uden at skulle tænke på noget praktisk.

Vi har arrangeret jubilæumsfester for bl.a:

Djurslands Bank 50 år.
OBH Gruppen 50 år.
home 25 år.
DAT 25 år.
Envidan 20 år.

Sportigan 20 år.
Bruun’s Galleri 10 år.

“Vi vil fra SPORTIGAN udsende den allerstørste tak for jeres HimmelstrupEvent afvikling af vor 20 års jubilæumsfest. Det har været helt uovertruffent professionelt at samarbejde med jer – havde alle vore samarbejdspartner blot tilnærmelsesvis haft samme drive – så var vi mange bekymringer kvit i vor professionelle dagligdag”

Knud Erik Andersen – Direktør, Sportigan

Udfyld kontaktformularen og få svar inden 24 timer

Navn / Firmanavn:

Din e-mail:

Dit tlf. nummer: (frivilligt)

Din besked / Beskriv jeres ønske:

Cases fra jubilæumsfester vi været involveret i

linkedin billede

VI ARRANGERER TIL JERES JUBILÆUMSFEST:

Festlokationen – vi finder det feststed som passer til jer – eller arrangerer på det sted I allerede har valgt

Tema til jubilæumsfesten – vi kan lave jeres fest i et tema eller tage udgangspunkt i jeres identitet/DNA

Dekoration & identitet – vi designer og dekorerer festlokalet med spændende, flot og unik dekoration som passer til jeres identitet og jubilæum

Mad og drikke – vi sørger for lækker mad og drikke som hører sig til et jubilæum

Personale – vi arrangerer tjenere, bartendere, oprydning – alt til personale til festen.

Bar områder – vi specialdesigner lækre bar områder hvor, gæsterne kan nyde drinks og hygge efter middagen

Konferencier og underholdningsindslag – vi har adgang til alt underholdning i landet – både de kendte og ukendte kunstnere

Musik til festen – vi har adgang til alt musik i landet fra alle de kendte til ukendte men fantastiske kunstnere

Dokumentation – vi sikrer mindet om jeres fest med video og billeder fra profesionelle fotografer

Projektledelse – vi tager fuldt ansvar og projektleder hele festen fra A – Z. Vi er med på aftenen og sikrer alt fungerer optimalt.