Pon Power

3 dage kick off event med gallafest og kanal rundfart

 

Kunde:
PON POWER SCANDINAVIA

Opgave:
Kick Off Event og fest over 3 dage ” Must win Battles”

Antal deltagere:
Ca. 300 pers.

Lokation:
Radisson Blu Amager, Kbh.

Kundens ønske:
HimmelstrupEvent skulle tage sig af alt fra start til slut.

HimmelstrupEvents rolle:
Komplet entreprise med udvikling af hele eventet, planlægning, afvikling og evaluering.

 

 

  • Ide og konceptudvikling af komplet kick off event over 3 dage.
  • Lokationfinder og bookning af hotel Radisson Blu Amager.
  • Udtænkning og afvikling af specialdesignet teambuilding GPS løb.
  • Håndtering af al forplejning og overnatning i 3 dage.
  • Gallafest lørdag aften med lækker 3 retters menu og topvine.
  • Håndtering af stor musik og underholdingsløsning.
  • Udvikling af special dekoration til gallafest.
  • Special design af hand outs, dekoration og grafisk startegimateriale.
  • Produktion af film til visning under fagligt oplæg og under fest.
  • Produktion af eventfilm fra dagene til Pon Power.
  • Skræddersyet kanalrundfart med særlig tilladelse til at lægge til tæt på hotellet.
  • Komplet afvikling af hele eventet – HimmelstrupEvent stillede med 3 afviklere onsite i 3 dage.

 

 

 

Samarbejdet med Himmelstrup & Co ApS i forbindelse med vores event “Must Win Battels Copenhagen 2011″ har været eksemplarisk og levede til fulde op til vores forventinger og krav. 

 

Director People & Organisation Pon Power Scandinavia
Mogens Them Nielsen 

 

 

Læs hele den fulde case her:

 

 

Pon Power Scandinavia d. 8 -10/4-2011.

400 medarbejdere fra 4 nationer blev inviterede til Radisson Blu Scandinavia Amager, København da Pon Power Scandinavia inviterede til internt seminar og fest.

HimmelstrupEventbureau blev kontaktet af Pon Power Scandinavia, som ønskede et komplet firmaarrangement, hvor der blev taget hånd om alt fra invitation af medarbejdere, tilmelding, booking af flybilletter, overnatning, aktiviteter, fest arrangement om aftenen og fuld forplejning fra fredag til søndag.

Medarbejderne skulle have en rigtig god og spændende fælles oplevelse, som skulle knytte dem tættere til hinanden, men også til firmaet.

Det gennemgående tema for arrangementet blev ”Must Win Battles Copenhagen 2011”, som udsprang af Pon Power’s interne strategi. Det tema var gennemgående fra start til slut.

HimmelstrupEvent bookede den rette lokation på Radisson Blu Scandinavia Amager Copenhagen, da deres faciliteter samt placering dannede de perfekte rammer for arrangementet og dets indhold.

Indholdet af arrangementet skulle være en god og relevant balance mellem videreformidling af firmastrategier samt mere uformelle sociale oplevelser.

HimmelstrupEvent hyrede CoastZone til at specialdesigne et GPS løb, som tog udgangspunkt i ”Must Win Battles”. De tre timers aktiviteter blev skudt i gang med et ”High Team Performance” foredrag og den efterfølgende aktive del tog højde for medarbejdernes fysik, sprog og de fysiske muligheder.

HimmelstrupEvent specialdesignede og producerede alt materiale, såsom navneskilte (graverede aluminiums kuffertmærker), booklets med praktiske informationer og galleri af alle deltagere, goodiebags, bordkort, roll ups etc.

En professionel videokameramand og still fotograf dokumenterede hele arrangementet og efterfølgende producerede HimmelstrupEvent en DVD som efterfølgende blev tilsendt til alle medarbejdere, som tak for deres deltagelse.

Selve aftenfesten blev et flot mix af forskellige aktiviteter,  kåring af vinderholdet fra GPS løbet, god mad, skøn vin, underholdning samt professionelt festband. Hele festlokalet var stilfuldt dekoreret med lysdekoration og en elegant bordopdækning.

For at give medarbejderne en sidste god oplevelse inden de alle drog hjem til Norge, Sverige, Estland og forskellige lokationer i Danmark, havde
HimmelstrupEvent arrangeret en privat kanalrundfart i Københavns kanaler, hvor der blev indhentet specialtilladelse til, at kanalbådene havde afgang og ankomst 300 meter fra hotellet.

HimmelstrupEvent varetog al forudgående koordinering med kunden, herunder tilmeldinger i samarbejde med VIA Travel, programtilrettelæggelse, hotelbookinger, bestilling af forplejning, lokaler, koordinering af CoastZone, underholdningsindslag, bandet, DJ, teknisk produktion, dekoration, kanelrundfart og afvikling til selve arrangementet.

 

 

Det ser godt nok spændende ud!

Kontakt os nu